SCM Music Player 2

Tuesday 8 January 2013

Hampehhh.....

Haii ='} Aaahhh Stres-s ~ Disaat beruk-2 membuka mulut dan mengeluarkan suara..... Lelaki memang nakal kan? Yeapp, memang ku akui sangat-2. Tapi kalau dah sampai menyakitkan hati, tu bukan nakai dah, tu kuang hajakkkk bro ~ Tak malu erk buat lawak bodoh dalam kelas lepastu kena ketawa satu class? Wadoii, kalo aku memang malu besar beb. Dapat mark ujian pun aku malu kalah dekat classmate, apatah lagi buat lawak bodoh yang menunjukkan identiti diri macam tu. Then buat kecoh masa cikgu mengajar. Hampehhh! Memang keterlaluan betol lah. Tak pernah-2 aku dapat classmate lelaki macam ni. Even dekat sekolah or tempat tuition, SERIOUSLY tak pernah sama sekali. Kelas inilah pertama kali, and dua tahun aku terpaksa menimba ilmu dengan budak-2 ni semua. Aku nak fokus pun tak dapat 100 percent, sebab akan ada gangguan. Bila ada gangguan, cikgu akan stop mengajar and terus pergi ceramah dekat budak-2 yang buat kecoh tu. Then ada cikgu yang bila start jer budak buat kecoh, dia akan terus-2 sampai masa pembelajaran untuk subjek tu tamat and pembelajaran tergantung HANYA SEBAB HANTU KECOH TU JERR?! MEMANG BANGANG AAAH! Orang cakap budak bermasalah tu selalu mempunyai masalah di antara keluarga. Hmphh, I can see that. Sebab aku dapat information bahawa budak-2 yang selalu budak kecoh dalam kelas memang ada problem sikit dekat family dorang. Okayy, pity them. Sebab tu lah dorang bat lawak orang bodoh dorang dalam kelas. Nahh, hambik kau. Sakit hati aku kau menganggu pembelajaran aku dalam kelas. Anyway, aku doakan yang terbaik untuk dorang and tolonglah berubah. Aku bosan dengar cikgu ceramah benda yang sama untuk orang yang sama. Kitaorang yang tak bersalah jugak terpaksa dengar guys. Please :'( Bukan untuk aku jer, tapi untuk semua orang :') Oleh itu, aku ingin merehatkan jari jemariku namun Nahh ku sisipkan gambar Zizan and tak lupa diri aku untuk tatapan selepas sakit hati :'D

No comments:

Post a Comment